Roll Up suunnittelu
Suunnittele kannettavan kuvatelineesi niin että se on helppo sisäistää alta aikayksikön - melkein.
Suomalainen kohtaa keskimäärin 250 mainosviestiä päivässä, ja jos on kyse esimerkiksi messukävijästä, on tämä luku kymmenkertainen. Kohdista siis sanomasi tarkasti - ei kaikkea kaikille.

" Mainonnan laatiminen tulisi aina aloittaa julistesuunnittelulla – kun pystyt tiivistämään sanomasi julisteeseen sopivaksi, se aivan varmasti toimii myös kaikissa muissa medioissa. "
David Ogilvy |
Kuvat ja kuviot

Klikkaa itsesi suunnitteluoppaaseen

|
Helppoa suunnittelua
Varmista Roll Up telineen kuvakoko. Suunnittele kuvakoon mittojen mukaan.
Mikäli sinulla ei ole sopivaa ohjelmaa - pyydä myyjältä ohjeita.
Yleensä suunnitellaan näkyvä koko + 200mm leikkuuvaraa alas, kasetin kiinnitykseen. Klikkaa kysymysmerkkiä jos haluat lukea aiheesta lisää...
 |